Thursday, November 11, 2010

Gadget 'Baru' KakTin



alaaaa aku tau, ramai nak tau menatang gadget 'baru' aku tu kan.
kehkehkeh...feel2 artis la plak kau.
motipppp????
yer yer mohla kita jamu mata jom.
dah tak koser nak ghosia-ghosia.

yer bener.
ianya ialah seketul netbook.
bertajuk DELL Inspiron Mini.
berwarna hijau lemonade gitu.

yer bener juga.
ia bukan model baru yer kkwn.
ia adalah hasil jualan dari seorg teman
sepejabat.
dan oleh kerana ia milik teman sepejabat jugakla,
ada lagi 2 org teman sepejabat lain yg begitu
menjeles dgn urusniaga ini.
harga yg ditawarkan boleh dikatakan separuh harga
dari harga sebenar setahun yg lalu.
kiranya off 50% gitula.
pada aku ok ok la kot.
dah confirm n try test dah pun pakai
guna wi-fi kat umah.
bayarnya belum. kata tuan punya
netbook, boleh wat easy installment.
yeayyyy!!!

skang kaktin sudah punya netbook.
walaupun ia bukan dari keturunan buah epal,
cuma kaler buah epal hijau jer.
namun begitu, rasa bersyukur rahmat,
bukan rahmat mega tetap menebal di dalam hati.
Alhamdulillah....



:: macam berjodoh beg n lappy ::
:: tingat entry ini ::








:: DELL inspiron mini ::



best..best....





5 comments:

myFirdaus said...

semestinya chomel!!!!!! i like the colour.... ada iras2 cikit colour background kak tin...

NaharTinie said...

haaa tul tul, bila kaktin tgk balik, betul la...kesamaan warna dgn blog ada..tq dik!

AMIRZA said...

huh.... aku menjaki jipanggg tawwww....

NaharTinie said...

mie : takyah jaki...tak bes mana pun..hehehehe

Lynda @ Speaker @ Rabbit said...

Tinie..kita serupa..cuma aku tajuk ACER...dan berwarna MERAH...